Waarom geeft FordPass®* mijn activeringsstatus weer als niet beschikbaar?
Het bericht 'Activering niet beschikbaar' in FordPass verschijnt als je toegang tot een geactiveerd voertuig aanvraagt. Zie de onderstaande details voor meer informatie.
FordPass-activering niet beschikbaar
Selecteer de vervolgkeuzelijst met jouw FordPass-app versie voor meer informatie als je geen verbinding kunt maken met jouw voertuig.
FordPass 5.X versie
Als je probeert verbinding te maken met je voertuig maar een pop-up ontvangt met de melding 'Probeer het later opnieuw', betekent dit dat er een fout is opgetreden en dat de verbinding niet kan worden voltooid. Raadpleeg de foutcode (indien beschikbaar) in het pop-upbericht voor meer details.
FordPass 4.X versie
Als je probeert je voertuig te activeren, maar een pop-up ontvangt waarin wordt aangegeven dat de activering momenteel niet beschikbaar is, tik dan op OK in het pop-upbericht om terug te keren naar het startscherm.
Opmerking: Om je account te activeren, moet eerst het huidige activeringsverzoek worden voltooid.
Als je verdere ondersteuning nodig hebt, neem contact op met Assistentie via het menu Account > Help in FordPass.
Meer informatie over FordPass
Voor meer gedetailleerde informatie over de kenmerken en functies van FordPass ga dan naar onze FordPass-ondersteuningspagina en selecteerd het onderwerp van je voorkeur.
Handige FordPass-ondersteuningscategorieën
Aanvullende informatie
Hoe keur ik secundaire gebruikers goed?
Hoe vraag ik toegang tot een geactiveerd voertuig aan?
*De FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatforms en beschikbaar via download. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn.