Wanneer heb ik een voertuig limiet bereikt in FordPass®*?
In FordPass is er een limiet op het aantal voertuigen dat je kunt activeren. Als je vijf voertuigen aan jouw FordPass-account hebt toegevoegd en ze allemaal de status "Toegang in uitvoering" hebben, krijg je het bericht "Limiet verzoek in uitvoering bereikt" te zien als je een zesde voertuig probeert te verbinden.
Totdat je de volledige activeringsprocedure voor minstens één voertuig hebt afgerond, geeft FordPass voor het zesde voertuig de status van jouw modem weer als "niet geactiveerd".
Meer informatie over FordPass
Voor meer gedetailleerde informatie over de kenmerken en functies van FordPass ga dan naar onze FordPass-ondersteuningspagina en selecteer het onderwerp je voorkeur.
Handige categorieën in FordPass-ondersteuning
Aanvullende informatie
Hoe activeer ik mijn voertuig?
Waarom wordt mijn verzoek om toestemming geblokkeerd?
*De FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatforms en is beschikbaar via download. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn.