OnlineshopFord FleetBedrijfswagens

App kan niet worden gedownload naar apparaat

Als je problemen hebt met de app die niet wordt geladen, probeer dan de onderstaande stappen.

  1. Controleer op updates van de FordPass-app op je telefoon
    • Als er updates beschikbaar zijn, kan je die downloaden via  de app store en de app bijwerken.
  2. Log uit in de app en log weer in.
  3. Controleer de sterkte van je mobiele netwerk of wifi-verbinding.
    • Wifi-verbinding
      • Als wifi is uitgeschakeld, schakel je wifi in en probeer  verbinding te maken.
      • Als wifi is ingeschakeld, schakel je wifi uit en probeer  verbinding te maken via mobiele data.
    • Mobiele verbinding
      • Als mobiele data is uitgeschakeld, schakel je de  mobiele data in en probeerje verbinding te maken.
      • Als mobiele data is ingeschakeld, schakel je mobiele data uit en probeer je verbinding te maken via wifi.
  4. Als de app nog steeds vastloopt, noteer je je gebruikersnaam (e-mailadres dat je hebt gebruikt bij de registratie van de app).
    • Voor toegang tot jouw gebruikersnaam:
      • Selecteer Account in de app.
      • Tik op Profiel weergeven en bewerken.
      • Je gebruikersnaam staat in het deel Jouw inloggegevens.
  5. Log uit in de app.
  6. Verwijder de app van je telefoon.
  7. Zet je mobiele apparaat 30 - 60 seconden uit.
  8. Download de app opnieuw.
  9. Log weer in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
    • Klik hier als je problemen hebt om je wachtwoord te resetten.

Als je nog steeds problemen hebt met de app, neem je contact op met een Gids voor meer hulp.

 

 

Ford.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om jouw online ervaring te verbeteren en om gerichte advertenties te tonen.

Je kunt je cookies op elk moment aanpassen via de 'Beheer Mijn Cookies'-pagina. Het aanpassen van je cookies kan betekenen dat je geen gebruik kunt maken van alle functionaliteiten van de website.

Wil je meer weten over hoe we cookies gebruiken? Bekijk dan ons Privacy- en Cookiebeleid.