OnlineshopFord FleetBedrijfswagens

Wat is OneCX?

OneCX (One Customer Experience) is de enquêteprocedure van Ford Motor Company om te meten hoe tevreden klanten zijn over de verkoop en service van de Ford organisatie. Het programma OneCX voor Ford Motor Company is bedoeld om:

  • feedback te krijgen over hoe doeltreffend Ford en onze Ford Agenten erin slagen de klant een uitstekende ervaring te bieden
  • personeel van Ford en de Ford organisatie te laten focussen op de behoeften en verwachtingen van klanten
  • gebieden te identificeren waar verbetering van de procedure nodig is

Aanvullende informatie

Uitnodiging voor een tevredenheidsenquête
Problemen met het invullen van de enquête
OneCX tevredenheidsenquête

Ford.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om jouw online ervaring te verbeteren en om gerichte advertenties te tonen.

Je kunt je cookies op elk moment aanpassen via de 'Beheer Mijn Cookies'-pagina. Het aanpassen van je cookies kan betekenen dat je geen gebruik kunt maken van alle functionaliteiten van de website.

Wil je meer weten over hoe we cookies gebruiken? Bekijk dan ons Privacy- en Cookiebeleid.