OnlineshopFord FleetBedrijfswagens

Waarom heb ik deze terugroepactie-brief ontvangen?

We houden voertuigen in productie en in het veld voortdurend in de gaten en we hebben een potentieel probleem aan het voertuig ontdekt. Een erkende Ford Service Partner zal jouw voertuig kosteloos controleren en repareren. Je kunt alle informatie over het potentiële probleem vinden in de terugroepactie-brief die naar jou is verstuurd.

Is dit een veiligheidsterugroepactie?

In de brief die je hebt ontvangen, wordt duidelijk vermeld of het potentiële probleem verband houdt met veiligheid. Als er in de serviceactietitel (FSA) een 'S' staat, bijvoorbeeld FSA 22Sxx, dan geeft deze een veiligheidsterugroepactie aan.

Andere soorten terugroepacties zijn gerelateerd aan uitstoot (aangegeven met een 'E' in de FSA-titel), naleving van voertuigvoorschriften (aangegeven met een 'C' in de FSA-titel) en, een aan de eigenaar gemelde klanttevredenheidsterugroepactie (aangegeven met een 'B' in de FSA-titel).

We raden je ten zeerste aan om zo snel mogelijk een afspraak te maken bij een erkende Ford Service Partner om het potentiële probleem te laten controleren en op te lossen. 

Ik heb nog een vraag, aan wie kan ik die stellen? 

Als je met ons klantenserviceteam wilt spreken, klik dan hier om contact op te nemen met de klantenservice.

Ford.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om jouw online ervaring te verbeteren en om gerichte advertenties te tonen.

Je kunt je cookies op elk moment aanpassen via de 'Beheer Mijn Cookies'-pagina. Het aanpassen van je cookies kan betekenen dat je geen gebruik kunt maken van alle functionaliteiten van de website.

Wil je meer weten over hoe we cookies gebruiken? Bekijk dan ons Privacy- en Cookiebeleid.