De verbinding met de FordPass-app is verbroken
Als je een bericht te zien krijgt dat de FordPass-app niet meer reageert, probeer dan het volgende:
- Controleer op updates van de FordPass-app op je telefoon.
- Als er updates beschikbaar zijn, kun je die downloaden via de app store en de app bijwerken.
- Controleer de sterkte van je mobiele netwerk of wifi-verbinding.
- Wifi-verbinding
- Als wifi is uitgeschakeld, schakel je wifi in en probeer verbinding te maken.
- Als wifi is ingeschakeld, schakel je wifi uit en probeer verbinding te maken via mobiele data.
- Mobiele verbinding
- Als mobiele data is uitgeschakeld, schakel je mobiele data in en probeer verbinding te maken.
- Als mobiele data is ingeschakeld, schakel je mobiele data uit en probeer verbinding te maken via wifi.
- Wifi-verbinding
- Sluit de app.
- Android-apparaten
- Open de Instellingen van je telefoon
- Ga omlaag en selecteer Apps (doorgaans te vinden in het deel Apparaat). Ga omlaag en tik op een app.
- Selecteer FordPass.
- Tik op de optie Stoppen of Gedwongen stoppen.
- Tik op OK om de actie te bevestigen.
- iOS-apparaten zonder Home-knop
- Veeg omhoog op het scherm en pauzeer even in het midden van het scherm.
- Veeg naar links of rechts totdat je FordPass.ziet staan
- Veeg omhoog op de FordPass-app.
- iOS-apparaten met een Home-knop
- Dubbelklik op de Home-knop.
- Veeg naar links of rechts totdat je FordPass ziet staan
- Veeg omhoog op de FordPass-app.
- Android-apparaten
- Log uit in de app en log weer in.
- Zet je telefoon 30 - 60 seconden uit.
Als je nog steeds problemen hebt nadat je alle bovenstaande stappen hebt geprobeerd, neem je contact op met een FordPass Guide voor meer hulp.