Problemen met het downloaden van de app
Als je de app niet kunt downloaden naar je telefoon, zijn dit enkele veel voorkomende redenen:
- Je apparaat (iPhone, iPad of iPod) heeft niet genoeg vrije opslagruimte voor de update/download.
- Verwijder apps die je niet gebruikt en probeer het opnieuw.
- Er zijn wellicht problemen met je netwerk-/internetverbinding.
- Controleer de sterkte van je mobiele netwerk of wifi-verbinding.
- Wifi-verbinding
- Als wifi is uitgeschakeld, schakel je wifi in en probeer verbinding te maken.
- Als wifi is ingeschakeld, schakel je wifi uit en probeer verbinding te maken via mobiele data.
- Mobiele verbinding
- Als mobiele data is uitgeschakeld, schakel je mobiele data in en probeer verbinding te maken.
- Als mobiele data is ingeschakeld, schakel je mobiele data uit en probeer verbinding te maken via wifi.
- Wifi-verbinding
- Zet je apparaat 30 - 60 seconden uit.
- Zet je apparaat aan.
- Probeer de app te downloaden.
Opmerking: Als je de app nog steeds niet kunt downloaden, neem dan contact op met de fabrikant van je apparaat voor de beste assistentie.