Waarom geeft mijn voertuig "transportmodus" weer bij gebruik van FordPass®*?
Tijdens het transport vanaf de fabriek wordt een voertuig in een deels geactiveerde status gezet, de zogenoemde transportmodus. In deze status kan de FordPass® Connect**-modem niet worden geactiveerd.
Als wordt weergegeven dat het voertuig in Transportmodus staat, gebruik dan de onderstaande stappen om jouw voertuig te activeren:
- Ga naar jouw voertuig.
- Zet het voertuig Aan en laat de transmissie in de Parkeerstand staan.
- Tik op Instellingen op het SYNC®-scherm in het voertuig.
- Selecteer FordPass Connect.
- Tik op Connectiviteitsinstellingen.
- Zet de schuifbalk Aan voor Voertuiggegevens verzenden.
- Accepteer de vraag om toestemming te geven.
- Zorg dat voertuiggegevens delen is ingeschakeld.
- Voer een contactcyclus uit.
- Ga in de FordPass-app naar het beginscherm Start.
- Selecteer Voertuig activeren.
- Accepteer de vraag die wordt weergegeven op het SYNC-scherm in jouw voertuig.
*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphone-platformen en is beschikbaar via download. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn.
**FordPass Connect schakelt connected diensten in en is beschikbaar op bepaalde voertuigen of voertuigen met navigatie. FordPass Connect wordt ingeschakeld bij de levering van het voertuig. U kunt ervoor kiezen gegevens wel of niet te delen. Dekking voor data en service is niet overal beschikbaar. Er kunnen datatarieven worden aangerekend. Privacybeleid voor FordPass en Connected Vehicle is van toepassing, beschikbaar op uw lokale Ford-website.