OnlineshopFord FleetBedrijfswagens

Waarom is mijn activering in uitvoering voor FordPass®*?

Als je toegang tot commando's op afstand hebt gevraagd, maar een pop-up hebt ontvangen met de bevestiging dat de activering in uitvoering is, kunnen daar enkele redenen voor zijn. Gebruik de onderstaande opties voor meer informatie.

Problemen oplossen met het bericht 'Activering in uitvoering'

Selecteer de optie die jouw probleem het beste beschrijft.

Je hebt alle stappen voor activering van het modem voltooid, maar er is een fout die vertraging veroorzaakt.

Als je alle vereiste stappen hebt voltooid en jouwactivering in uitvoering blijft:

  1. Tik op OK op de pop-up.
  2. Ga naar het scherm Account.
  3. Selecteer Help en neem contact op met Assistentie voor verdere ondersteuning.

Je bent begonnen met de activeringsprocedure, maar je hebt niet gereageerd op de vraag op het scherm in jouw voertuig.

Als je de stappen voor toestemming in het voertuig niet hebt uitgevoerd:

  1. Tik op OK op de pop-up.
  2. Accepteer het bericht voor activering op het scherm in jouw voertuig.

    Opmerking: Voor de volledige lijst met stappen voor activering raadpleeg dan het onderwerp FordPass Connect activeren.

Je hebt toestemming voor activering aangevraagd voor een voertuig, maar jouw verzoek is niet goedgekeurd.

Als je toegang tot het voertuig aanvraagt, moet jouw verzoek worden goedgekeurd voordat je door kunt gaan.

Tik op Doorgaan op het pop-upbericht en FordPass stuurt je terug naar het Startscherm. Voordat je toegang krijgt tot de commando's, moet jouw verzoek worden geaccepteerd door een geactiveerde gebruiker.

Je hebt activering van de modem gestart, maar na 90 seconden gaat jouw status in FordPass terug naar Voertuig activeren.

Na 90 seconden kan je opnieuw vragen om te activeren. Als jouw status na drie pogingen niet verandert, neem dan contact op met Assistentie voor een escalatie.

Als de stappen voor probleemoplossing niet werken, neem dan contact op met Assistentie via de opties Account > Help in FordPass.

Aanvullende informatie

Hoe geef ik een andere FordPass-gebruiker toestemming?
Waarom wordt mijn verzoek om toestemming geblokkeerd?


*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn.

 

Ford.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om jouw online ervaring te verbeteren en om gerichte advertenties te tonen.

Je kunt je cookies op elk moment aanpassen via de 'Beheer Mijn Cookies'-pagina. Het aanpassen van je cookies kan betekenen dat je geen gebruik kunt maken van alle functionaliteiten van de website.

Wil je meer weten over hoe we cookies gebruiken? Bekijk dan ons Privacy- en Cookiebeleid.