OnlineshopFord FleetBedrijfswagens

Waarom wordt de activeringsstatus van mijn modem weergegeven als niet beschikbaar in FordPass®*?

Als een vorige eigenaar of huidige gebruiker een activeringsstatus in uitvoering heeft en je voertuig activeren selecteert, ontvang je een pop-up in FordPass waarin wordt aangegeven dat activering Momenteel niet beschikbaar is.

Om het account te activeren, moet het huidige activeringsverzoek eerst worden voltooid.

Als je de eigenaar van het voertuig bent, kan je een FordPass Connect-reset uitvoeren om eerdere gebruikers, al hun gegevens en instellingen in het voertuig te verwijderen.

Als je verder nog problemen ondervindt, selecteer dan contact opnemen met Assistentie voor verdere ondersteuning.

Aanvullende informatie

Hoe keur ik modemverzoeken van secundaire gebruikers goed?
Hoe kan ik toegang tot een geactiveerd voertuig aanvragen?


*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn.

 

Ford.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om jouw online ervaring te verbeteren en om gerichte advertenties te tonen.

Je kunt je cookies op elk moment aanpassen via de 'Beheer Mijn Cookies'-pagina. Het aanpassen van je cookies kan betekenen dat je geen gebruik kunt maken van alle functionaliteiten van de website.

Wil je meer weten over hoe we cookies gebruiken? Bekijk dan ons Privacy- en Cookiebeleid.