Als je een probleem of fout ervaart bij een poging om ritten, routes (tussenstops onderweg) toe te voegen en/of op te slaan of bij het bekijken van de opgeslagen ritten, gebruik dan de onderstaande aanbevelingen.
Mogelijke fouten en aanbevolen stappen
Gebruik de onderstaande tabel om jouw probleem te identificeren en de aanbevolen stappen voor een oplossing te bepalen.
Foutmelding | Aanbevelingen |
De voertuigaccu is helemaal leeg. |
|
Het accuniveau van het voertuig kan niet worden gedetecteerd. FordPass®* kan niet met uw voertuig communiceren. |
|
U hebt het maximale aantal opgeslagen ritten bereikt. |
|
U hebt het maximale aantal routepunten/tussenstops voor uw rit overschreden. |
|
Als je de aanbevolen probleemoplossing hebt voltooid en nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met Assistentie voor verdere ondersteuning.
Aanvullende informatie
Hoe stel ik een favoriet Rittenplan in?
Hoe bekijk ik ritten in mijn voertuig?
Hoe beheer ik mijn ritten?
*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn.